YUTAKA REFLEXOLOGY BLOG

Reflexology YouTuber Yutaka

アップデートを強いられるか... | Could Be Enforced Update

新しいプラグインを買ってみました。89USドルだったのが、44ドルにセールになっていました。日本円に換算するとVATなどを含めて7,000円越えでしたが...。

先日、カメラのモニターがとうとう壊れてしまい、何も映らなくなってしまいました。しかもモデルさんが来る当日に、です。iPhoneをモニターとしてアウトプットして事なきを得ましたが、カメラも新調しないとダメかなとも考えています。撮影して、パソコンに取り入れてみるときちんと撮影はされているようですが。

先週は自転車で転んでしまい、手のひらを擦りむいてしまいました。また右ももを打撲してしまい、手のひらの傷よりもこちらの方が治るのに時間がかかりました。右ももの場合、右腕の箇所が相関係にあるので揉んではみたのですが、反映されている痛みこそあれ、治るまでには至りませんでした。残念。また、筋トレで左腕も痛めてしまい、結構負傷箇所が多いです。

季節も今日からいきなり気温が下がり、色々な変化を感じています。少しずつ、動画もアップデートをしていきたいものです。


I recently purchased a new plugin that was originally priced at $89 but was on sale for $44. When converted to Japanese yen, including VAT and other fees, it exceeded 7,000 yen.

Just the other day, my camera monitor finally broke down, and nothing was displaying on it. It happened right on the day when a model was scheduled to come in. I managed to use my iPhone as a monitor output and averted the crisis, but I'm also considering getting a new camera. When I review the footage on my computer, it seems like the camera is still functioning properly, though.

Last week, I had a bicycle accident and ended up scraping my palm. I also bruised my right thigh, and surprisingly, it took longer to heal than the palm injury. I tried massaging the affected area on my right thigh, as it's related to my right arm, but despite feeling the pain in the arm area, it didn't seem to speed up the healing process. Unfortunately, I have quite a few injury spots.

The weather suddenly turned colder starting today, and I'm feeling various changes happening around me. I hope to gradually update my videos and keep up with the transitions.